من چندروز دیگه ۷ماهم تموم میشه
تاالان هرکس میبینتم
میگه شکمت خیلی کوچیکه چرا شکم نداری
اصلا به ۷ماه نمیخوری
حتی مامانم🥺
حالا همش توفکرم میگم نکنه بچم خیلی ریز و کوچیک باشه
آره شکم منم همین قدره
مگه به شکمه!
اره عزیزم
اره عزیزم ماشالا خوبه برای من خیلی کوچیک تره
اره ماشالله برا من تازه این مرحله رسیدت
کیفیت بالا قیمت عمده 🎀💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
اره شکم الان من همینقدره
😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.