چند قطره از شیرت بریز تو بینی ش
اون رطوبت سرشه خارج میشه خودش طبیعی
فکر نکنم بچه ی ۱ روزه سرما خورده باشه. قطره و اینا هم با نظر دکتر بده حتما
من تا ۱۰ روزگی کاری بهش نداشتم بچه ی منم یکم بینیش پر بود. دیشب براش پوآر گرفتم با اون تمییز میکنم.
ولی قبل ۱۰ روز نباید دست کاری کنی بینیش رو
شاید ترشحاته...قطره بریز حل میشه
نه سرما نخورده مخاط بینی شه. من از روز دوم دکتر گفت قطره سدیم کلراید بزن براش تا کم کم رفع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.