بله، هنوز شانس خوبی برای برگشت شیر وجود دارد. اگر تا ۲ ماهگی شیر دادهاید و الان نوزاد ۳ ماهه است، فقط حدود یک ماه از قطع شیردهی گذشته است.
برای افزایش احتمال برگشت شیر:
نوزاد را مرتب به سینه بگذارید، حتی اگر احساس میکنید شیر ندارید.
هر ۲ تا ۳ ساعت یکبار و همچنین شبها از شیردوش یا دوشیدن دستی استفاده کنید.
تماس پوست با پوست با نوزاد را زیاد کنید.
در این مدت اگر نوزاد به شیر نیاز دارد، طبق نظر پزشک یا مشاور شیردهی تغذیهاش را ادامه دهید تا وزنگیری مناسب داشته باشد.
ممکن است ابتدا فقط چند قطره شیر تولید شود و سپس به تدریج بیشتر شود.
آیا الان از سینه اصلاً شیر (حتی چند قطره) خارج میشود یا کاملاً قطع شده است؟
سینتو نمیگیرع
اره الان وضعیت سینت چطوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.