وای اره دقیقا
خب تو که داری کاش میگی نمیشه ۳۸ هفته بودی فردا زایمان میکردی؟😁🤣
چرا واقعن اینجوری شدیم من سردبارداری اولم نفهمیدم چطور گذست هیییییچی یادم نمیاد ولی این هر روزانگار یکساله
دقیقااا
آره منم دیشب به شوهرم میگفتم کاش نه ماه بودم زود بدنیا میومد بزرگ میشد تموم میشد میرف🤣
منم عجله دارم زود بگذره
بگردمممم ک اینقد خستهای ولی بخدا بارداری خیلی بهتره😅😢
انشاءالله زود میگذره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.