کاش الان ۳۶هفته بودم
و دو هفته دیگع زایمان میکردم🥲🥲

۸ پاسخ

وای اره دقیقا

خب تو که داری کاش میگی نمیشه ۳۸ هفته بودی فردا زایمان میکردی؟😁🤣

چرا واقعن اینجوری شدیم من سردبارداری اولم نفهمیدم چطور گذست هیییییچی یادم نمیاد ولی این هر روزانگار یکساله

دقیقااا

آره منم دیشب به شوهرم میگفتم کاش نه ماه بودم زود بدنیا میومد بزرگ میشد تموم میشد میرف🤣

منم عجله دارم زود بگذره

بگردمممم ک اینقد خسته‌ای ولی بخدا بارداری خیلی بهتره😅😢

انشاءالله زود میگذره🥲

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا🐣🫀 مامان بردیا🐣🫀 ۵ ماهگی