سلام عزیزان این قطر کولیک به بچهاتون میدین راضی هستین

تصویر
۱۰ پاسخ

من میدادم بد نبود

انفاکول علیه

من ب پسرم میدادم خیلی راضی بود

اصلا حررررف نداره بده منم میدم

از این میدم آروم میشه چند ساعتی

منم میدم خوبه
دختر من بعضی شب ها ساعت چهار یکم به خودش میپیچه که من این قطره رو بهش میدم ده دقیقه ای آروم میشه

خوبه منم دارم ازش ب پسرم میدم

عالییی

منم میدم اره بچمواروم میکنه

من میدم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی