۵ پاسخ

ارههه😍

آره منم دقیقا اونجامه

علائم منم همینه فق ۴ روز مونده پریودیم

اره عزیزم یکی از علائم بارداری تو هفته های اول معلوم میشه همین سینه درد هستش و درد نوک سینه و سوزش 🥰🙏امید وارم خدا تو دلت نینی گزاشته باشه

منم دقیقا همون جا هر دو سینم یک درد مثل گرفتگی
چند وقته اقدامین؟

سوال های مرتبط

مامان فادیا👧🏻🩷 مامان فادیا👧🏻🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه 🍭🧸🎀 مامان پناه 🍭🧸🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری