ارههه😍
آره منم دقیقا اونجامه
علائم منم همینه فق ۴ روز مونده پریودیم
اره عزیزم یکی از علائم بارداری تو هفته های اول معلوم میشه همین سینه درد هستش و درد نوک سینه و سوزش 🥰🙏امید وارم خدا تو دلت نینی گزاشته باشه
منم دقیقا همون جا هر دو سینم یک درد مثل گرفتگی
چند وقته اقدامین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.