۱۱ پاسخ

من میبندم. لباس زیر عوض کردن راحتره تا هی لباسمو عوض کنم

من سوتین نمی بندم تو خونه بیرون میرم می بندم ولی اصلا از سینم شیر نمیاد که ب لباس یا لباس زیرم بخوره چکار کنم شیرم زیاد بشه

من بیرونم زوری میبندم چ برسه خونه

من‌کلا از اول سوتین بستم

موقعه ای داری شیر میدی اون سینت بگیر قطع میشه

شما چکار کردید شیر دارید

من اولا نمیبستم اما الان شیردهی خریدم کاملا پارچه ایه باهاش راحتم
قبلنا منم شیرم میریخت اما بزرگتر که میشن بیشتر میخورن چیزی دیگه نمیمونه

اصلا نمیپوشم سوتین

من سوتین نمیزنم
از سینه هامم یکیو میخوره یکی دیگش میچکه دستمال میگیرم با یا انگشت جلوشو میگیرم

من فقط وقتی که دیر به دیر شیر بدم مثلا شب ها از سینه ام شیر میچکه
وگرنه در طول روز که تندتند میخوره شیر نمیریزه
شما دائم از سینه تون شیر میاد؟
من تو خونه سوتین نمیپوشم سینه هام خیلی کوچیکه

من نمیپوشم مدام لباس عوض میکنم
سوتین هم بوی شیر میگیره اخه
بعد من امتحان کردم وقتی نمیبندم پسرم راحت تر میخوره

سوال های مرتبط

مامان رام رام مامان رام رام ۸ ماهگی