اگر واکسن ۱۸ماهگیو نزنیم چی میشه؟

۳ پاسخ

چرا نزنی؟ دیگه اخریشه بزن

سیستم دفاعی بچه میاد پایین .بزن حتما

واکسن مهمی هست اگر الان نمیتونی بزنی چندروز بعد بزنی مشکلی نیست

سوال های مرتبط