دکتر من گفت تا ۲۸ هفته وقت هست بره بالا
رحم که بزرگ میشه دیواره رحم کشیده میشه و فاصله جفت از دهانه رحم بیشتر میشه
مامان جون من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم
😊
هر چی هم خودم در مورش تحقیق میکنم برای خرید که چی رو از چه برندی بخرم، اونجا میذارم که مامانا استفاده کنن
لیست ضروریات سیسمونی رو هم با توضیحش گذاشتم
آیدی کانال:
@ninisismooni
احتمال زیاد اره چون منم جفتم قدامی بود ولی پایین بود رفتم سونو هفته پیش گفت اومده بالا ولی من کل این چهار ماه و استراحت کردم خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.