۱۰ پاسخ

من یهویی گرفتم

من یچیزی ما بین یهویی و تدریجی گرفتم

من تدریجی گرفتم

من یهویی گرفتم

نصف راه تدیجی برو ،نصف بقیه یهویی بگیر

اگه شیرخشکه تدریجی اگه شیرمادره یهویی

من یهویی گرفتم تدریجی نمیشه

من یهویی گرفتم با تلخک

منم هنوز شیر میدم

مامانم سه روز شیر نمی‌داد وقتی شیر میخواست مامانم می‌رفت بیرون غذا میخوردن می‌خوابیدن بانق نق اینا بعد شب آخر ،اخر شب تو خواب برای آخرین بار بهش یکبار میداد دیگه تمام

سوال های مرتبط