۶ پاسخ

دکتر گفت تا ۱۰ روز
بعدشم رازیانه بخور نفخش کم بشه

همه غذا غذا ها نفخ دارن چیزی هم نمی‌خوری شیر نداری

اصلا آدم نمیدونه چیکار کنه غذا نفخی میحوری بچه اذیت میشه نمیخوری شیر کم داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

من که خیلی رعایت میکنم ولی بچم همش نفخ داره

من رعایت نمیکنم از اولش آنچنان🙄🙄

من هنوزم مراعات میکنم

سوال های مرتبط

مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی