۵ پاسخ

من سر پسرم دکتر گفت اپتامیل بدین
وزن دهیش عااالی بودا
جوری ک پسرم تو ۱ سالگی یا کمتر میگفتن ۲کیلونیم اضافه وزن داره
شیر خودمم نخورد چون نداشتم

بنظرم ببلاک از همشون بهتره

اپتامیل سبکه نان اگ شکمشو سفت نکنه بهتره

نان بهتره چون مشابه شیر مادره دکتر پسرم فقط نان رو قبول داشت

من از اپتامیل وزن خوبی گرفتم ن رفلاکس شد خداروشکر ن چیزی

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۸ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۳ ماهگی