شیردهی بدترین تجربه عمرم بود

۵ پاسخ

منم خیلی اذیت شدم و به سختی از شیر گرفتمش

منم اصلا برام کار جالبی نیست خیلی اذیت میشم

بدترین تجربه من ۹ ماه بد ویاری بود اونم ویار شدید برا دو تا بچم بیچاره شدم
شیر دهی هم سخت بود

چرا؟ من شیر ندادم ولی همیشه حسرتشو میخورم

بخصوص یکسال ب بعد واقعا فاجعه میشه

سوال های مرتبط