منم خیلی اذیت شدم و به سختی از شیر گرفتمش
منم اصلا برام کار جالبی نیست خیلی اذیت میشم
بدترین تجربه من ۹ ماه بد ویاری بود اونم ویار شدید برا دو تا بچم بیچاره شدم
شیر دهی هم سخت بود
چرا؟ من شیر ندادم ولی همیشه حسرتشو میخورم
بخصوص یکسال ب بعد واقعا فاجعه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.