طبیعیه عزیزم فقط اینجور موقع ها دراز بکش استراحت کن خوب شدی پاشو
به نظرم درد طبیعیه چون منم دارم منتها بعضی وقتا زیاد میشه که من شیاف میزنم دکتر گفت چون بارداری قبلی زدی باید الآنم بزنی
اگه لکه بینی نداری ایراد نداره یه پتو بپیچ دور شکمت دردش بهتر میشه اگه هم خوب نشد تا ظهر حتما برو دکتر
طبیعیه نگران نباش گلم
طبیعیه
نه عزیزم طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.