۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم فقط اینجور موقع ها دراز بکش استراحت کن خوب شدی پاشو

به نظرم درد طبیعیه چون منم دارم منتها بعضی وقتا زیاد میشه که من شیاف میزنم دکتر گفت چون بارداری قبلی زدی باید الآنم بزنی

اگه لکه بینی نداری ایراد نداره یه پتو بپیچ دور شکمت دردش بهتر میشه اگه هم خوب نشد تا ظهر حتما برو دکتر

طبیعیه نگران نباش گلم

طبیعیه

نه عزیزم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهشتم بارداری