سلام ماماناتازه توبهداشت دعواکردم

۴ پاسخ

من کلا دوبار رفتم بهداشت دیگ نرفتم😐مخمو میخورن

منم اون روز دعوا کردم ک چرا نمیرم بهداشت

الان دوباره میرم برای ادامه دعوا😂😂

منکه از صبح از دست بهداشت گوشیم حالت پرواز گذاشتم الان دوباره میخوام حالت پرواز بزارم

سلام چرا

سوال های مرتبط