۸ پاسخ

والا نسخه‌های که اینجا میدن متفاوته ولی به نظر من خواهر جون اول پوزیشن شیر دهی رو عوض کن ببین جواب میده؟ مثلا نشستی بخواب
خوابیدی بشین شاید بچه تو اون حالت احساس راحتی نمیکنه
دوم اینکه خیلی وقتا بچه‌ها با وجود اینکه آروغش رو گرفتی بازم هوا مونده یه کوچولو به حالت دمر بگیرش پشتش ماساژ بده بعد حالت نشسته طور به خودت تکیه بده کمرش ماساژ بده
بعد شیر بده
برای شیر خشک دادن هم اگر خواستی بدی با قاشق بده اگر نگرانی سینه رو نگیره دیگه

شیرخشک بده ، درست و متعادل بدی سینه رو ول نمیکنه ، منم میدم تاحالا که ول نکرده

اشتباه می‌کنی قنداب میدی

شیرت کمه سیر نمیشه دختر منم دقیقا این حرکت و داشت بعد یه‌مدت هم کامل ول کرد شیر خشک بده گناه داره

گشنه س. شیر خشک بده

احتمالا کولیک داره
عزیزم میگن تا ۶ماه جز شیر هیچی به نوزاد ندین

بچه گشنه هست دیگه عزیزم آب قندتوماهگی مگه میدن خب شیرخشک بده دیگه

قند آب🫥🫥

سوال های مرتبط