من پدیابست میدم و خوبه، پسرم به قطره های بهداشت سازگار نبود
من اونی که بهداشت میده رو بهش میدم اوکیه ، داروخانه یکی خریدم خیلی چرب بود دل دردش بدتر میشد
بی اس کی یا همونad3روزانه دوقطره
من پدیا بست میدم خوبه مشکلی نداشتم تا الان، مدل دیگه هم امتحان نکردم نمیدونم
من بهداشت میده اونو میدم خوبه خودم یبار از داروخونه دخریدم انقد روغنی بود بچم داشت خفه میشد
مامانای گل من به تیم حرفه ای آتلیه آنلاین دارم عکساتونو آتلیه ای میکنیم طبیعی با انواع دکور و تم بارداری نوزادی خانوادگی و.... توی روبیکا پیام بدید برا قیمت و نمونه کار09043693316
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.