مامانا قطره آد خوب که بچه رو اذیت نکنه چیه؟

۶ پاسخ

من پدیابست میدم و خوبه، پسرم به قطره های بهداشت سازگار نبود

من اونی که بهداشت میده رو بهش میدم اوکیه ، داروخانه یکی خریدم خیلی چرب بود دل دردش بدتر میشد

بی اس کی یا همونad3روزانه دوقطره

من پدیا بست میدم خوبه مشکلی نداشتم تا الان، مدل دیگه هم امتحان نکردم نمیدونم

من بهداشت میده اونو میدم خوبه خودم یبار از داروخونه دخریدم انقد روغنی بود بچم داشت خفه میشد

مامانای گل من به تیم حرفه ای آتلیه آنلاین دارم عکساتونو آتلیه ای میکنیم طبیعی با انواع دکور و تم بارداری نوزادی خانوادگی و.... توی روبیکا پیام بدید برا قیمت و نمونه کار09043693316

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی