۵ پاسخ

عزیزم یه سوال دارم من بچم وزنگیریش نسبتا خوبه. فقط شیر تو گلوش خیلی میره بالا و پایین. بالا نمیاره ولی. به نظرت باید دارو بدم یذ شیرخشکش عوض کنم. چند روز هم هست شدید شده همزمان با تغییر شیرخشکش از نان ال اف به اپتامیل ساده.‌ به نظرت چه کار کنم با توجه به تجربت

خیلی خوبه عزیزم با وجود رفلاکس اینجوریه؟

اره عالیه

فقط شیر خودتون رو میخوره

عالیه ماشالله
شیرخودتو میخوره؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی