خانما سرویکسم از ۳۶ شده ۳۱ چیکار کنم؟

۳ پاسخ

یکی دو هفته صب کن اگه کمتربشه سرکلاژ میشی
منم توهفته ی ۲۰بودم از ۳۴اومد۳۱ استراحت مطلق شدم دکتر گفت یه بالش بزارزیرت درازبکش روزی دوتا شیاف باقرص دوفامداستفاده کردم دوهفته بعد متاسفانه کاملا یهویی شد16و هفته ی ۲۳ اورژانسی سرکلاژشدم

نزدیکی نداشته باش
پیاده روی نکن
پله زیاد بالا پایین نکن
توالت فرنگی استفاده کن
خم و راست نشو
چیز سنگین بلند نکن
در کل فقط استراحت کن
و به خدا توکل کن ان شاءالله خوب میشه چیزی نیست

استراحت کن،دراز بکش بیشتر میشه گلم

سوال های مرتبط

مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری