من زایمان اولم 17شهریور بود خیلی تمیز و اوکی بود راضی ام دومی ام میرم همونجا 100درصد
هرکسی یه نظری دارهربلاخره
من هفت سال پیش رفتم زایمان طبیعی راضی. بودم خدایی
اینم اگه بیمه تامین اجتماعی ما درست بشه میرم همونجا
من که رفتم سر دوتا بچم سزارین شدم خیلییی راصی بودم سر این یکی هم میخام برم
هرکسی یه تجربه ای داره من اطرافیانمخیالیاشون رفتن ۱۷ شهریور همه راضی بودن
فقط به خاطر دانشجو ها ناراضی بودن
منم موندم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.