روز ۱۷ آمپول آزادسازی

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام گلم خیلییییی مبارکه خوشحال شدم عزیزم شما چندتا با چه سایزی فولیکول داشتی

سلام عزیزم مبارک باشه
علائم داشتی رفتی ازمایش؟
یا بدون علائم بودی؟

مبارکههه

عزیز دلم 🥺😍

چه علایمی داری عزیزم

منم امروز ۱۲ آزادسازی ام نمی‌دونم تست درست نشون میده بی بی بزنم؟

مبارک باشه به به 😍

من امپول نزدم ولی گفتن ازاد کردی روز ۱۳ام امروز بزنم نشون میده؟

مبارکه عزیزم

مبارکهههه...منم روز ۱۷امپول بتا دادم

مبارکه گلم برای من دعا من روز ۳ آزاد سازیم

مبارکهههههه🥹😍

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری