مال منم همینقدر بود دکتر گفت بچه درشته
حتی آب دور بچه زیاد بود که آزمایش دیابت دادم دوباره نرمال بود دکتر گفت چون بچت تپلیه طبیعیه
برای زایمان طبیعی اگه ۴۰ هفته برسی ب۴ ب بالا میشه😍 دکتر من گفت ۳۸ بیا معاینه تحریکی کنم زودتر زایمان کنی ک سخت نشه
برا من ۳۲هفته ۲۴۰۰ بود
صدک۸۹ دکتر گفت درشته
دیگه نرفتم سونو انشالله هفته آینده میرم ببینم چطوره
من 35هفته بچم 2800بود
قند داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.