من پیششونم.دکتر خوبیه .مهمتر سونو داره و هزینه نمیگیره .زیر میزی هم نمیگیره.ماما هاش خوبن.ویزیت هم معقوله
دکتر منم هس تازه میخوان اقدام ب بارداری گنم. مهربونه خوبه . کلا دکتر بی حاشیه ایه. والا فکرکنم اینترنتی هم بتونی بگیری نوبت
میگن قبل عالی بوده الان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.