مامانا جهرمی زاده چطکر دکتریه؟ چطوری نوبت میده؟ فقط حضوریه؟

۳ پاسخ

من پیششونم.دکتر خوبیه .مهمتر سونو داره و هزینه نمیگیره .زیر میزی هم نمیگیره.ماما هاش خوبن.ویزیت هم معقوله

دکتر منم هس تازه میخوان اقدام ب بارداری گنم. مهربونه خوبه . کلا دکتر بی حاشیه ایه. والا فکرکنم اینترنتی هم بتونی بگیری نوبت

میگن قبل عالی بوده الان خوبه

سوال های مرتبط

مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۳ ماهگی