مامانا سرماخوردم قرص استاگروفن۵۰۰برام ضرری نداره؟

۳ پاسخ

نه اصلن

کدئین نباشه

عزیزم دکتر به من ۳۵۰ داد کدئین هم اصلا نخوری

سوال های مرتبط

مامان 🪽🪽🪽 مامان 🪽🪽🪽 ۱۲ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری