۴ پاسخ

وزنش عالیه چراشیرخشک بدی عزیزم پسرمن ۲۷۰۰بدنیااومدیک ماهگی ۳۴۰۰اینابوددکترش گفت عالیه

شیر خودتو بده شیر خشک نده

خودتو تقویت کن اما شیر خشک نده خودش جون میگیره.

زیاد شیرخشک نده سینتو وا میزنه حیفه اگر شیرداری

سوال های مرتبط