۳۶به بعد
من ۳۱هفته زایمان کردم همه چیزشون کامل بود فقط برای وزن گیری ۷روز بستری بودن
36 ب بعد
به نظرم شانسبه من دیدم طرف ۳۴زاییده دستگاه نرفته دوقلو
من جاریم 36هفته زایمان کرد دخترش دستگاه نرفت
از۳۷هفته به بعد
۳۷ هفته دیگ بچه کامله چ دوقلو چ تک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.