بنظرتون کی زایمان کنم بچه هام دستگاه نمیرن

۷ پاسخ

۳۶به بعد

من ۳۱هفته زایمان کردم همه چیزشون کامل بود فقط برای وزن گیری ۷روز بستری بودن

36 ب بعد

به نظرم شانسبه من دیدم طرف ۳۴زاییده دستگاه نرفته دوقلو

من جاریم 36هفته زایمان کرد دخترش دستگاه نرفت

از۳۷هفته به بعد

۳۷ هفته دیگ بچه کامله چ دوقلو چ تک

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وششم بارداری