۱۰ پاسخ

عکسای کودکت رو ماه‌گرد تولد و.. و عکسای خانوادگی همه رو آتلیه ای میکنم با قیمت مناسب تم دلخواه. پرداخت کامل بعد تحویل کار. نمونه کار سفارش روبیکا09043693316

سلین انقد رفلاکسش شدید و افتضاح بود نمیتونس جز شیر چیزی بخوره تا ۱۳ ماهگی فقط شیر خورد بعدش کم کم افتاد به غذا

از چهارماهگی میدن ابتدا پوره میدن اخه میگن فرنی رفلاکسو بدتر میکنه

عزیزم لاک نزن ناخون هاشو
راحت مواد شیمیایی از طریق پوست و ناخوناش جذب میشه

عزیزم لاکشو ببین🥹🤍

بزار شش ماه الان شروع نکنی زودتر نده مشکل معده پیدا میکنه بزرگ بشه دو سه ماه دور تر باشه ولی سالم اذیتش نکن

چطوره فسقل خانوم پاهاشو 😍

بذار همون شش ماه بشه مائده. هنوز معدشون آماده نیست برا کمکی

من دخترم رفلاکس شدید داشت جوری ک پرشی میورد بالا دکتر میگفت از ۴ماهگی
ولی مامانبزرگم نزاشت میگفت معده اش خراب میشه واکسن ۶ماهگی ک زدم بعد بهش دادم

چهارماهگی با فرنس من شروع کردم

سوال های مرتبط