۵ پاسخ

ببردکتر بهتره شاید عفونت داشته باشه

اگر علائم دیگه ای نداره احتمالا رزوئلاعه که خوب میشه فقط تب کنترل کن
اگرم علائم مثل سرفه ،عطسه،ابریزش ،اسهال اینا داره که ویروسه.
استامینوفن بده ،پاشویه کن ،لباس خنک بپوش.
انشالله تبش میاد پایین
اگر پایین نیومد با بی حال بود و اذیت بود حتمااا ببرش دکتر

پاشویه ش کن کوریزان بهش بده

عزیزم پاراکید بالای یکسال دیگه خوب تبو نمیاره پایین باید شربتش بدید

پاشویه
شیاف
بروفن
بچه منم اینجوری شد بردمش دکتر گفت گوشاش عفونت کرده بچم کم مونده بود تشنج کنه😔

سوال های مرتبط