هفته ۱۷ چ علائمی داره؟؟؟؟

۱ پاسخ

من ک از وقتی وارد ماه چهارم شدم هیچ علایمی ندارم خیلی پرانرژی ام .برا همینم خیلی نگرانم اخرین بار ۱۴ هفته رفتم سونو😔😔

سوال های مرتبط

مامان حبه قند 💜🎀🩷 مامان حبه قند 💜🎀🩷 ۴ ماهگی
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️mahva مامان ❤️mahva ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری