فردا آزمایش کامل دارم آب میتونم الان بخورم خیلی تشنمه

۵ پاسخ

آره عزیزم ازساعت 12چیزی نخور

عزیزم کلا آب مشکلی نداره هر زمان خواستی بخور من پرسیدم

اب كه ميشه خورد😂😂

آب رو که میشه خورد دیگه چه سوالی ، تو آزمایشگاه همیشه میگن هر آزمایشی ناشتا باید باشی آب رو میشه خورد

اره اب میتونی بخوری

سوال های مرتبط