۶ پاسخ

چقدر خوب عزیزم کار خاصی انجام دادی برا من ۲۱یه کم نگرانم زیاده آبش
البته می‌دونم نباید شیرینی جات بخورم

من تو همین گهواره پیام داده بود جنین بزرگ تر میشه ابش کمتر میشه

نوشته کم شده یا نرمال؟؟؟من تو یکروز دکتر فرستادم دوتا سونو یکی گفت مایع هست ۱۹همون روز ظرف یکساعت اون گفت ۱۷دو‌هفته بعد ۱۳دوباره ۳هفته بعد ۱۳ گفت نرماله خطا از خودش بود منم هیچ علائمی نداشتم تازه چون دیابتی هم بودم اینا توقع داشتن مایعش بیشتر باشه اگر علایم نداری و نرمال میزنه شاید خطا اونا باشه

رفته رفته اب دور جنین کم میشه دا

حتما آب کم خوردی. هندونه و طالبی هم خوبه

مایعات زیاد بخور من خیلی دیدم گفتن اب دور‌جنین کمه نمیدونم چی‌ میشه ولی میدونم کم و زیاد شدنش پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۲ سالگی