والا من تو اتاق عمل بهم گفتن میخای برات بزاریم گفتم نه ... و بنظرمم کار خوبی کردم چون خود پرستارا میان و مسکن میزنن و شیاف میزارن نیازی ب پمپ درد نبود اصلا و اصلا هم اذیت نشدم و درد نکشیدم.. البته بیمارستان خصوصی بود رسیدگیش خیلی خوب بود و تا میگفتی میومدن مسکن میزدن ...
من زایمان اولم گرفتم و خیییلی راضی بودم قطعا اینسری هم میگیرم
من زایمان اولم پمپ درد استفاده کردم و چون خیلی مسکن داره کلی بدنم و صورتم ورم کرد و ۵ روز بعدش ورمش کامل رفت خیلی بد بود کلا
من زایمانم بدون پمپ درد بود و دردم با شیاف کنترل میشد ولی اگه خیلی آستانه درد کمی دارید فک کنم خوب باشه
خیلیییییی خوبه خودش ب صورت خودکار هر ۱ساعت مسکن میزنه ب بدنت وصله از اتاق عمل وصل میکنن اما دکمه هم داره خواستی خودت میزنی مثل اولین راه رفتن من حتی تو سرویس بهداشتی هم بردم و زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.