پزشک من گف نخوری بهتره
میخوری هم نهایت هفته ای یکی
عزیزم هرچی میگری، بدون جیوه باشه وبهتره بنظرم روغن ماهی باشه. اگه میخوای خارجی ومخصوص خانوم باردارباشه، من مارک یورویتال استفاده میکنم. ولی خب دستورروی جلدش زده بزرگسال روزی دوعدد، من خودم همون دوعدداستفاده میکنم چون بنظرم اون مقدارامگا یی که روجلدش نوشته تو دوعددقرص تقسیم شده. ولی شما ازپزشکت حتما بپرس.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.