مامانا بهترین برند قرص امگا ۳ چیه به نظرتون مصرف کنیم

۲ پاسخ

پزشک من گف نخوری بهتره
میخوری هم نهایت هفته ای یکی

عزیزم هرچی میگری، بدون جیوه باشه وبهتره بنظرم روغن ماهی باشه. اگه میخوای خارجی ومخصوص خانوم باردارباشه، من مارک یورویتال استفاده میکنم. ولی خب دستورروی جلدش زده بزرگسال روزی دوعدد، من خودم همون دوعدداستفاده میکنم چون بنظرم اون مقدارامگا یی که روجلدش نوشته تو دوعددقرص تقسیم شده. ولی شما ازپزشکت حتما بپرس.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نـــــــــیلا🍒 مامان نـــــــــیلا🍒 ۹ ماهگی
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری