خانما ختنه ب روش حلقه چند روز گریه میکنن و درد دارن؟

۸ پاسخ

والا من به روش بخیه بود فقط از مطب تا خونه گریه کرد بعدشم تمام

پسر من گریه نکرد

یکی دو ساعت اول سخته فقط

روز اول سخته

پسرم همون شبش گریه کرد تمام دیگ

فقط دوسه ساعت اول دیگه بی قراری نداشت شیش روزه هم حلقه افتاد

به روش حلقه فقط دو سه ساعت اول گریه میکنه

پسر من دو سه ساعت اول گریه کرد تمام

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی