۱۱ پاسخ

نه بابا چیزی نمیشه من بیشترهم دادم

والا منک بیشتر از دوماه دادم هیچی نشد

من تا یک ماه بعد از باز شدن میدم بهش دیگه بعدش نمیدم

اکه تغییر رنگ‌و بو نداده بود اشکال نداره ولی دیگه نده

نه فقط اثرش کمتره

ایرادی نداره حتی رو خودش نوشته اگه تغییر رنگ جزئی هم داشت باز میشه استفاده کرد

عزیزم من چهل روزگی تا چهار ماهگی ب پسرم میدادم هیچی هم نشد شکر خدا فقط توی یخچال نگهداری کن چیزی نمیشه

روش ننوشته تا یک ماه استفاده بشه من ماهه دومه دارم میدم بش

منم میدم بعد یه ماهم دکتر بهم گفت اشکال نداره بده

من که از یک ماه بیشتر شده هنوزم میدم عزیزم اشکال نداره

تا الان که هیچی نشده پس نترس تمام قطره و شربتا تا یکماه بعد باز شدن قابل استفاده ان

سوال های مرتبط