دکتر به دخترم گفت به ازای هر بار دفع نصف لیوان
دکتر ب دخترم گفت بعد هر دفع ۱۰۰سی سی بده با زور و کلی دعوا و جیق و گریه از یه بطری ذو هم رفته ۳سی سی خورد ولی تا قورت داد خوب شد
من برا پسرم دکتر داد تو ۲۴ ساعت هر ۲،۳ساعت ۶۰ سی سی میدادم میخورد
متخصص به من میگفت بعد از هربار دفع ۱۵ سیسی بدم به دخترم
من بدون طعمشو گرفتم ، بجای آب میدادم بهش
هر چقد که خورد بده خیلی مفیده
هر بار شکمش رفت بهش بده قشنگبخوره اگهبخوره البته یه استکان بده یه مدلش هست بی طعمه پودره میریزی تو ال اگه اینو نخورد اونو بده
مثل آبه عزیزم هر وقت درخواست آب کرد به،جای بهش بده مهم نیست چند دفعه هر چی خورد بهش بده
فقط بزار داخل یخچال که بتونه بخوره سردش مزش بهتره
دکتر من گفت هرچی بیشتر بهتر مثل اب بده بخوره
دختر من گفت هر چهارساعت ۲.۵سیسی خیلی عالیه برااسهاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.