سلام مامان گل چند هفته حدزایمان طبیعی ۳۸ یا۳۹ هفته

۵ پاسخ

تا 40هفته زایمان طبیعی وقت داری اگه شد 41هفته دیگه بستری میشی با آمپول فشار بچه میاد برای سزارین 37یا 38 هفته انجام میشه

بعد سی و هفت هفته هر لحظه امکان زایمان هست تا چهل هفته

40فکر کنم

تا ۴۱ هفته ام من تو اطرافیان دیدم که نگه داشتن تا درد بگیره بعد بستری شی

زایمان طبیعی باید منتظر باشی تا دردِت بگیره اگه تا ۴۰ هفته کامل هم درد نگرفت بستری میشی با آمپول فشار بچه میاد
ولی سزاریَن همون ۳۷ هفته یا ۳۸ هفته هستش

سوال های مرتبط