دهانه رحمم ۳ سانت دردی ندارم طبیعیه ؟؟
فردا موعد زایمانمه

۵ پاسخ

خوشبحالت من کاملا بسته ام دردم ندارم🫠

چطور شد رفتی بیمارستانو فهمیدی ۳سانتی

اره تا پنج سانت دردش کمه
بعد شیش سانت رفته رفته دردش زیاد میشه

انشالله به سلامتی

آمپول فشار میزنن برات

سوال های مرتبط