دختر من خیلی اذیت نکرد یادمه. فقط پاهاشونو با روسری چیزی اروم ببند ک نتونن تکون بدن
اینو توی بهداشت بهم گفتن و واقعا جواب بود
جون پا تکون نمیخوره درد هم ندارع و اذیت نمیکنن
فعلا دختر من از صبح زده اذیت نکرده بیشتر میخوابن
بیا تو پاسخ هام ببین، به دو سه نفر راهنمایی کردم
عزیزم دو قلو داری؟.
برای من دخترم خیلی اذیت شد
این نیز بگذرد، استامینوفن رو سر ساعت مرتب بده اگر تب داشتند پاشویه کن با آب ولرم
اول اینکه اگه یه کمک دس داشته باشی عالی میشه دوم هر 4ساعت دوبرابر وزن قطره استانینوفن بده روز اول فقط بایخ ماساژ بده یخ بزار تو کیسه فریزر یه شلوار نازک پاش کن ماساژ بده چند بار روز بعد با اب گرم ماساژ بده 24ساعت بگذره بچه بهتر میشه
عزیزم بستگی به بچه داره
برا من دخترم واکسن دوماهگیش یکم تب داشت ۴ ماهگی اصلا تب نداشت درد هم نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.