ازقطره پاراکیدمیشه روی جای واکسن زد؟چی میشه

۵ پاسخ

سلام عزیزم حالت چطوره خوبی

یعنی چی روی جای واکسن؟؟؟رو پاهاش منظورتونه؟

اره بزن خیلی خوبه
من برا واکسن دوماهگی دخترم زدم خیلی خوب بود

بله بزن روی جای واکسن

اره من زدم هیچی نمیشه دردشم اروم میکنه

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۴ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی