۵ پاسخ

عزیزم یکم شیب دار بذار سرش بالاتر از بدنش باشه
نذار گریه اش زیاد بشه بعد شیرش بدی همین که متوجه شدی گرسنه اس شیرش بده یه کوچولو هم پاتو تکون بده آروم تر بشه
چون دختر منم بعد گریه زیادم اینطوری میشه

به بچه خوابیده شیر نده یکم بلندش کن حالت نشسته شیر بده بهتر میشه

احتمالا کولیک یا رفلاکس داره
هرچند زوده برای بروز دادن
ولی احتمالا یکی از این دوتاس
وگرنه اتفاقا راحت ترین جا برای نوزاد زیر سینه مادرشه

حتما سیر نمیش

شاید شیرت کمه

سوال های مرتبط