انشاالله از ته دل خوشحال میشی برا منم دعا کن منم منتظر جوابم
انشالله صحیح و سلامت باشه
ان شالله که سالمه
انشاالله که سالمه مشکلی نیست. مال من یکماه گذشته هنوز جوابش نیومده
ان شاءالله همه چی عالیه خیالت راحت
خیر و خوشی باشه برات
به امید ایزد همه چه خوبه .
عزیزم سنو ان تی خوب بود؟ چرا سلفری رفتی؟
ایشا الله سالمه عزیزم نگران نباش 🫂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.