خانوما امروز جواب سلفریم میگیرم برام دعا کنین خیلی استرس دارم

۸ پاسخ

انشاالله از ته دل خوشحال میشی برا منم دعا کن منم منتظر جوابم

انشالله صحیح و سلامت باشه

ان شالله که سالمه

انشاالله که سالمه مشکلی نیست. مال من یکماه گذشته هنوز جوابش نیومده

ان شاءالله همه چی عالیه خیالت راحت

خیر و خوشی باشه برات

به امید ایزد همه چه خوبه .
عزیزم سنو ان تی خوب بود؟ چرا سلفری رفتی؟

ایشا الله سالمه عزیزم نگران نباش 🫂

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری