خانمااا درد واژن تو این هفته طبیعیه؟!

۷ پاسخ

بله عزیزم منم داشتم

آره منم دارم

اخ درد واژن نگو که من داغونم اتفاقا الان راجع بهش تاپیک زدم

من دارم خیلی شدید

منم دارم درد واژن من سرکلاژم میگم شاید واسه اونه

منم دارم مخصوصا موقع رفتن ب سرویسر

من که دارم میمیرم از درد واژن بیرونیش

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان محمدسجاد مامان محمدسجاد ۲ ماهگی
مامان آیلین ♥️ محمد مامان آیلین ♥️ محمد ۲ ماهگی
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۱ ماهگی