طبق گهواره الان سه روز تاخیرم. کی باید بتا بدم؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم منم دیروز باید میشدم نشدم مثل شما سیکلم هس علائمتون چی بوده

الانم میتونی بری ازمایش بدی..تست زدی؟

امروزم ازمایش بدی مشخص میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ هفته هشتم بارداری