۱۱ پاسخ

پزشکت شیاف میده
توالت فرنگی استفاده کن
جاروبرقی رو بده همسرت
دم سینک هم خیلی‌ واینسا
رابطه خشن نداشته باش
چیز سنگین بلند نکن

هیچی نیست عزیزم خیلیاااا دارن
خیلی زودم دفع میشه
مواظب خودت باش استراحت کن

استراحت کن
خم راست نشو
رابطه ممنوع
پله ممنوع
شیاف بذار
چیزای قاعده اور اصلا نخور

من که استراحت هم نداشتم کار میکردم بالاخره دوتا بچه داشتم ولی رابطه اصلا نداشتم

ن خطرناک نیس من خودم سر هر دو بارداریم داشتم فقط استراحت کنی کار سنگین نکنی شیاف هر شب استراحت کنی هماتوم لخته خون پشت جفت هست احتمال داره لک قهوه ای رنگ ازت بیرون بیایاهم ک دفع بشه یا جذب شه باید از توالت فرنگی استفاده کنی

هماتوم خون کنارجفت منم داشتم
هفته ات بره بالا جذب میشه اما نباید رابطه داشته باشی منم شیاف میزدم خودش جذب شد دیگه ترس نداره

ن ترس نداره فقط استراحت کن خودبه خودرفع میشه

یه تکه لخته خون میلیمتریه بر حسب سیسی اندازشو میزنن خطرناک نیست یا دفع میشه ب شکل لکه بینی بسته به اندازش کم یا زیاد یا هم جذب میشه .سعی کن بچه بلند نکنی زیاد سر پا نمونی یکم رعایت کن رابطه اینارو تا دفع شه چیز ترسناکی نیست منم داشتم

من شیاف پروژسترون ۴۰۰ میزاشتم شبا

سلام هیچی نیست عزیزم من داشتم ی هفته ای دفع شد استراحت کن شیاف پروژسترون بزار آخر شبا .پله بالا پایین نرو ...رابطه ممنوع..توالت فرنگی استفاده کن .بچه بغل نکن .خودش رفع میشه نگران نباش

فقط باید تحت نظر باشی.دوست خواهرم بزرگ بود استراحت مطلق بود ولی خداروشکر الان بچه اش ۴ سالشه

سوال های مرتبط