به ساعت نگاه کن دقیقه بگیر اگه منظم بود و درد به کمرت هم میخوره حتما برو وقتشه حتما برو دکتر
نمون خونه یبار برو بیمارستان معاینه کنن ببین چی میگن
وای دختر تو یک هفته از من جلوتر بودی من زاییدم
منم همینطوری بودم. اصلا دردی سفت نداشتم و گاهی طی یکی و روز میگرفت و ول میکرد دردام. بعد که رفتم دکتر گفت ۳ سانتی شدم و درد داشتم. بعدم رفتم واسه زایمان دیگه
انقباضه فعلا نرو شاید گاذب باشه دوش اب گرم بگیر پله بالا پایینشو اگرمیتونی رابطه داشته باش اینجور دهانه رحمت باز میشه
الان بری معاینت میکنن
همينه ديگه عزيزم برو بيمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.