من فک میکردم این رسم ختنه کردن دیگه منسوخ شده. چه جنایتی در حق پسرای بیچاره میشه.😔
فقط چون مدام تکرار شده هیچکس متوجه عمقِ فاجعه نیست.
دقیقن همینقدر عجیبه که الان بخان دخترارو ختنه کنن.
من سعیداسماعیلی بردم کوهسنگی
هر جا میبری گلم پیش ناصری نبر من بردم و الان پسرم تنگی مجرای ادرار گرفته دوباره یاید ختنه بشه شب و روز نفرینش میکنم بخدا بعد چندسال خودشو معلوم میکنه
ختنه نکن فعلا بذار بزرگ بشه تجربه ی منی ک انقد اذیت شدمو قبول کن
چسبندگی و هزار کوفت زهرمار میگیره همش ب خاطر ختنه زود و پوشک های الان ک مواد جاذب داره
یکیو کم میبرن یکیو زیاد یکی ام اندازه ولی بازم ریسک چسبندگی هست
بذار بزرگ بشه رشدشو بکنه بعد خیلی بهتر ختنه میکنن
اره بابیمه ۱۵۰۰بدون بیمه۲۳۰۰
بذرافشان
سلام من قاسم آباد درمانگاه امام حسین بردمخیلی دکترش خوب بود دستش سبک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.