مساعدیان ب نظرم
عزیزم به دکتر تاکید کنید که حلقه ای ختنه کنه و بگید پوستش زیاد کشیده نشه .ختنه خیلی حساسه حتما بهترین دکتر پیشنهاد کنید قبلش لیدوکایین اسپری کنه دکتر که امپول حس نکنه بچه .قبلش قطرهذپاراکید دوبرابر وزنش بدینذو اسپری رب ساعت قبل ختنه بدید .اول برن بپرسن ببینن اسپری میزنن قبل امپول و حلقه ای هست بعد نوبت بگیرید
امرپز حلقه بچم بعد پنج روز افتاد اصلا بوم کریه نکرد موقع ختنه دوشماره شیرخشک کذاشتم دهنش و بیحس بود بوم شیروتموم کرد ختنش تموم شد اصلا نفهمید چیشده میخندید بعد یکساعت اولسن ادرارش ده دقیقه گریه کرد چهارساعتی دوبرابر وزنش تعداد قطره پاراکید دادمش هیچ پمادی نزدم روز تند تند پوشکش عوض کردم که نسوزه بچه و حتماااا محافظ ختنه رو اگر دکتر نداشت داروخونه یدونه بخرید بزارید بدون محافظ بچه اذیت میشه و دراینده زودانزالی و کلی مشکل براش پیش میاد عکس هم میزارم پایین پیامم محافظ ختنه و روش ختنه اینجوری بود هیچ مشکلی نبود بعد پنج روز افتاد امروز بردمش دکتر گفت خوبه زینک داد بزنم سر دول بچه ..هیچ پمادی تا حلقه میوفته نزنید
منم سردرگمم
ولی احتمالا قربانپور ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.