مامانا آزمایش یک سالگی حتما باید انجام بشه؟

۹ پاسخ

ن گناه داره وقتی بچه ظاهرا مشکل نداره قدو وزنش خوبه اصلا نیازی ب ازمایش نیست خیلی اذیت میشن موقع خونگیری

من انجام دادم دکتر گفت بهتره انجام بشه

من که ندادم سوال منم هس

انجام دادیم و با شوهرم دعوا هم کردیم اخه بچه خیلی گریه کرد🤪

بنظرمن که تاحالاچندبارازپسرم ازمایش گرفتن میگم خیلللی گناه داره بچه.دستای به اون ظریفی جیگرت کباب میشه بخان یه ذره خون بگیرن اگه بچت اوکیه ومشکلی نداره بذار بزرگتربشه

من گفت نمیخواد

من ندادم دوس دارم انجام بدم ولی اصلا روحیه اینو ندارم ازش خون بگیرن
میترسم

آزمایش چی هست؟؟؟

منترجیحم اینه انجام بشه خیالم راحت باشه بچم تو این یک سال همه چیزش اوکی هست یا نه تا با خیال راحت تو تغذیه و داروش مشکلی نداشته باشم

سوال های مرتبط