خانما اسپری سدیم کلرید بهتره یا قطره برای بچه ؟

۷ پاسخ

اسپری راحتتره قطره سخته

قطره بهتره برای کوچولو ها. اسپری با فشار میزنه ته بینی‌شون اذیت میشن، ناخوشاینده براشون. قطره اروم راه خودشو تا ته بینی پیدا میکنه

قطره بهتره

اسپری خوبه

بنظرم قطره

قطره

بنظرم اسپری رو راحت تر میشه استفاده کرد

سوال های مرتبط